Måndag morgon

 
Hoppsan, Så kan det gå..
Ägg är svårt att få bort ur trasmatta kan jag berätta för den som inte har prövat den kombinationen.
Hursom blev det inga ägg till frukost imorse, ostmackor är också bra!
Däremot ringde jag till mormor (vi ringer varann när vi klantat oss), hon föreslog att jag skulle
hälla på cognac och sen krama ur mattan, för vips har man då en äggtoddy!
Tack för tipset mormor!
 
 
1 Angelica Wåhlin:

skriven

Haha åh, riktigt måndagskänsla på det där ..

Svar: haha, ja verkligen :-P
Malin

2 Sannas kitchen stories:

skriven

Din mormor är riktigt klok hon! Kan för övrigt informera att jag kasserade vår köksmatta. Av samma anledning. Och jag hade också ägg on le floor i morse. ;-)

Svar: Ajdå.. haha, ja, det har börjat sprida sig en skum lukt i köket sen i måndags. Kanske inte fick rent mattan iallafall. Skönt att höra att vi är flera med ägg på golvet :D
Malin

Kommentera här: