Ett trädgårdsland

Tack vare generösa svärföräldrar spenderade vi lördagskvällen på Hamburger Börs. 
Och jag måste ge dem en eloge för maten! Har ätit där vid två tillfällen nu och har båda gångerna blivit positivt överraskad. Kanske beror det på att jag inte har alltför höga förväntningar på krogshowsmat, kanske beror det på att det är riktigt bra. Oavsett vilket så får de över förväntan godkänt!
Just nu har de en asiatisk meny och om ni ska gå dit, den vegetariska förrätten! Ta den!! Bara tipsar.
Till varmrätt får man in en radda tillbehör att dela på runt bordet plus en egen tallrik med kött, fisk eller tofu beroende på vad man väljer. Själv åt jag tofu. Smakmässigt jättenöjd. Sen kanske jag kan tycka att jag fick med mig lite väl mycket trädgård in på tallriken. Såg knappt tofun för alla blad. Det var rätt roligt, och gott, men lite väl generöst tilltaget kanske. Lägger en bild här så får ni avgöra själva.
 
 

Kommentera här: