Chiapudding???

Hjälp mig nu!

Sen i julas har jag en påse chiafrön stående i skafferiet. 
Det känns så dumt att de bara ska stå där och damma så hjälp mig nu!
Era bästa recept på chiapudding, eller något annat tips på vad jag kan göra med dem..

Har hittills gjort tre tappra försök på det här med pudding, imorse var första som ens
kan benämnas som pudding, men gott var det inte.. 
Det är så otroligt löst och slemmigt. ska det vara så? Är det det som folk tycker är gott?
Och en annan fråga.. Är det meningen att man ska tugga på det eller ska man bara
låta det slinka ner a´la ostron? 
Haha, jag är uppenbarligen helt lost på området. Tips mottages tacksamt!
 

Morgonens version.. Såg åtminstone okej ut..
1 Linnéa:

skriven

https://www.youtube.com/watch?v=Vm8yQOHOkaQ<

länkar denna låt!! ohlalalalala

Kommentera här: