Att äta frukost i sängen

 
Godmorgon!
 
Här sitter jag och åter frukost i sängen..
 
Har förstått att många har sina tankar kring det här med frukost i sängen.
 
"jag tycker inte om det, det blir smuligt"
"Åh! Jag älskar det! Mer sängfrukost åt folket!"
"Det är mysigt men för att det ska få kännas speciellt gör jag det bara på födelsedagar"
"Jag äter alltid frukost i sängen, men bara om det inte är bröd inblandat"
"Frukost på sängen är mitt knep för att skämma bort någon"
 
Så vad tycker ni? Bu eller bä? Alltid eller bara ibland?
Får man äta vad som helst i sängen? 

HIT ME!
Alla tankar är välkomna! 
 
1 Dixi Wonderland:

skriven

Ja här sitter jag också och äter frukost i sängen xD

Svar: Haha, då var vi två ;-D
Malin

2 Ylva:

skriven

Jag gillar att äta frukost i sängen men det händer nästan aldrig, för jag är en sådan som inte kan låta bli att kladda och smula... Med den där fina smörgåsen skulle jag ha avokado och smulor i hela sängen!

Svar: Haha, ja, det blir både kladdigt och smuligt..Men som man bäddar får man ligga har jag hört :-P
Malin

Kommentera här: